Within another month we boh decided to send Wafiq to Taska after mama taking care of him for 3 month till after raye 2010. Below are the possibility Taska Such Sinaran & Iplay MKN.
Di Hadapan Pejabat Post Ho Chi Minh Di Hadapan Hotel Di Pasar Malam Benh Thanh (mama beli souvenier) In Flight sebelum mendarat Park Ho Chi Minh Dekat Masjid India bersama Kak Ramlah n Family Last Day @ Airport Ho Chi Minh Bawak Wafiq sekali pegi War Museum Berada di Post Office Ho Chi Minh Assalammualaikum , kembali ke Blog Wafiq nie. Hmm by the time tulis kat Blog nie kami sekeluarga sudah sampai di Malaysia selepas spend 3D 2N di Ho Chi Minh City, Vietnam pada 6 - 8 Oktober 2011 yang lepas. Overall our visit kali ini , enjoying and adventurous sikit sebab 1 yer wafiq da agak lasak sikit dan kami kini bukan pergi bertiga sahaja malah Berempat jua hehe .. Yahoo!!! Alhamdulillah ada baby dalam perut harap semuanya berjalan dengan lancar yer. Ok ikuti Kronologinyer seperti di bawah: Day 1 - We suppose to off from LCCT pada 5/10/2011 tetapi malangnya perjalanan kami disekat dek kerana Passport Isteriku yang tersayang ni da nak Expired sudah... alamak another 3 month lagi passport ny...
Sayang Alhamdulilah , u did it again. Selamat melahirkan anak kita yang kedua baby boy Ahmad Wazif. Besar Pengorbanan sayang dalam keluarga. I'am really appreciate of what you have done to our family sayang for being mother to Ahmad Wafiq and Ahmad Wazif and a loving wife to me. I LOVE YOU SO MUCH forever n Ever....
15 Days of Ahmad Wafiq (best nye tidoq Ayah pi Keje dulu k) 14 Days of Ahmad Wafiq Baby Wafiq 7 Days Baby Wafiq 6 Days Baby Wafiq 4 Days Baby Wafiq 3 Day Baby Wafiq 2 Day Baby Wafiq 1 Day
Comments
Post a Comment